This blog is no follow FREE!
Wednesday, 5 May 2010

Țeapa Grandi.ro

« Cum am slăbit în ultima lună | Main | Ce suge de fapt în România »

De câteva zile în blogosferă a început o campanie masivă de promovare a site-ului de țepe Grandi.ro

Să repetăm în cor. Grandi.ro este țeapă! ȚEAPĂ! teapa făra diacritice. /images/emoticons/mozilla_laughing.gif

La fel ca și Pret bomba, Grandi este o țeapă.

Cei care critică grandi.ro și spun că este țeapă se împart în două categorii:
-cei care cred că grandi.ro este o țeapă, pentru că va lua banii de la fraieri și la final nu va da golful.
-cei care înțeleg principiile de funcționare ale site-ului și sunt convinși că golful se va da.

 

Cei care apără pe grandi.ro și susțin aceast proiect țeapă, spun doar că cei de la grandi.ro sunt serioși, și că golful acela există și se va da.

Acum. Nu cred că este nevoie să se ducă chinezu până la baia mare să se suie în Golf și să ne spună că e real. Știam asta. Sunt convins că golful se va da, mai devreme sau mai târziu. La fel ca și restul produselor afișate acolo.

Problema este în transparența site-ului și modul de funcționare.
Site-ul folosește cuvinte pompoase, gen strategie și licitație, dar în țări avansate precum Marea Britanie, astfel de site-uri, pentru a putea funcționa legal, intră sub incidență și se supun legilor care reglementează cazinourile, tombolele și jocurile de noroc.
Să câștigi pe grandi.ro nu are nici o legătură cu strategia, este doar un joc de noroc, o loterie.
Din câte știu, în România, singura loterie ce funcționează de drept legal este Loteria Română.
Țeapa numită Grandi cum funcționează?

 

Site-ului grandi.ro îi lipsește transparența. Țeapa grandi.ro are nevoie doar de fraieri să cumpere bilete la loto. Este suficient pentru Grandi să liciteze fictiv toate câștigurile minime unice reale plasate de fraieri și astfel să le ia banii și tot grandi să câștige mașina.

Scriptul de la grandi poate intra în orice moment în funcțiune, licitează toată plaja de valori deja existentă (deci toate licitații minime unice nu vor mai fi unice) și brusc licitația va fi câștigată de scriptul lui Grandi.
Scriptul nu va cumpăra mașina, deci licitația se poate relua cu golful pus iar în joc până când Grandi va considera că a făcut un profit suficient.

 

Grandi nu este o licitație. Pentru că apare un paradox aici. La orice licitație, cel care oferă cel mai mult câștigă. Dar stai, că la Grandi e vorba de licitație inversă. Adică nu am înțeles eu. E o licitație, dar este o licitație inversă. Adică e altă treabă. Adică e o țeapă. /images/emoticons/mozilla_laughing.gif

Grandi.ro câștigă de pe urma vânzării dreptului de a participa la o licitație. Mai exact nu vinde nimic, dar fraierii plătesc.

Voiam să scriu despre subiectul ăsta peste câteva zile, dar articolul de la orădeanul m-a determinat să îl scriu și să îl public acum.

Lectură suplimentară pentru cei care vor să aprofundeze:

A note on reverse auctions 

Lowest Unique Bid Auctions over the Internet: Ability, Lottery or Scam?


Tags: grandi teapa licitatie

 

Comment: joe at Wed, 5 May 5:47 PM

Daca ti se pare ceva suspect, fa si tu o plangere la ANPC, ca doar au un SRL in spate.

Comment: chinezu at Thu, 6 May 3:41 PM

iti doresc multa, multa fericire in viata
sincer, din toata inima

Comment: Programare Sociala at Thu, 6 May 5:03 PM

@chinezu: ma limitez sa spun ca grandi.ro nu este un business moral.

Nu contest capacitatea lor de a da premii, contest doar aspectul moral al acestei loterii, branduirea falsă sub numele de licitație și faptul că au posibilitatea să măsluiască licitațiile în avantajul lor.

Comment: chinezu at Fri, 7 May 9:26 AM

si eu am posibilitatea de a fi dobitoc in fiecare secunda
si totusi nu o fac
cat despre aspectul moral, desigur ca doar cei puri dintre noi isi dau seama mereu si mereu ca doar celalalt e imoral
iar despre cuvintele pe care tu le folosesti vorbind despre altii desigur ca sunt luate exact din ultimul capitol al codului bunelor maniere
si cu asta gata, e ultima data cand mai interactionam
sa fii fericit, dupa cum spuneam

Comment: Piticu21 at Fri, 7 May 10:06 AM

LOL :))

Pingback: Twitter Trackbacks for Țeapa Grandi.ro : Programare Sociala [programaresociala.ro] on Topsy.com at Fri, 7 May 10:26 AM

Țeapa Grandi.ro
topsyWidgetPreload({ "url": "http://programaresociala.ro/2010/05/05/Teapa-Grandi-ro", "title": "Țeapa Grandi.ro : Programare Sociala", "order": "count,badge,retweet" }) Add Topsy Retweet Button to your

Comment: Alina at Fri, 7 May 1:32 PM

Interesant punctul tau de vedere, dar total anenormal. Ai avut o copilarie nefericitata sau de ce esti atat de plin de ura, rautate si venin.
Urla la parintii tai ca ai ramas un neadaptat sau spune-ne si noua cei de la http://mywin.ro/ cu cat te-au platit ?
Tinere cei de la grandi.ro nu raporteaza premiul sau nu stiu ce alta combinatie. Uita-te la ei pe site ca au dat premii la care au avut 3 oferte. Asta-i gaura la ei si plus la noi :).
Eu personal cred ca e rautate cea ce faci tu, iar daca as fi "roman" ca tine nu ti-as ura sanatate.

Aveti graja ce face-ti si ce spune-ti ca toate vin inapoi, daca nu la voi la urmasii vostri.
Sanatate caa noroc nu mai ai de unde.

Comment: Programare Sociala at Fri, 7 May 3:15 PM

@Alina: dacă mă iei cu tinere, poate ar fi cazul să te prezinți mai întâi.

Am văzut că grandi.ro a dat un HDD în urma licitației a 4 oferte, am văzut că userul menetz a câștigat două licitații deja.

Pentru început e ok aș zice pentru grandi.ro, eu doar am criticat lipsa lor de transparență. Degeaba pun statisticile cu desfășurarea licitației, degeaba afișează userul care a câștigat, pentru că tot nu este suficient pentru a convinge.

Fără a intra iar în discuția "licitație deghizată în loterie", grandi.ro nu poate convinge că pe viitor nu va manipula în interesul propriu licitațiile în desfășurare.

În rest ce să spun... dacă aș fi rumâncă așa ca tine aș învăța să scriu corect. "face-ti" și "spune-ți" se scriu legat, fără cratimă. Anenormal nu există în dicționar.

Atunci când încerci să argumentezi ceva încearcă să o faci într-un mod care nu violează gramatica limbii române.

Nu am avut niciodată reclame plătite pe acest blog, de fapt nu am scris niciodată pentru bani pe acest blog.
Eu scriu de plăcere, sau în unele cazuri... din răutate. :)

Comment: Alina at Fri, 7 May 6:14 PM

Ma bucur ca din tot ce am scris pe acest blog, a fost gresita doar gramatica mea si nu logica mea. :)
De ce "tinere" ? Penrtu ca oricati ani ai avea, pari un tanar care se impotriveste la tot ce-l inconjoara, ca sa iasa in evidenta, asta daca nu cumva esti deja infectat de rautatea romaneasca.
Te rog nu-i infecta si pe ceilalti romani, ca nu merita natia noastra asta.
Nu toti oamenii sunt la fel, unii fura, altii nu, nu toti sunt ca tine. Nu poti acuza pe cineva de ceva, numai din simplul motiv ca tu ai face astfel.
Nu fiti rai, nu faceti rau ca nu ajuta pe nimeni, nici macar pe voi.

Merci

P.S.: Scuze gramatica, e prima data cand scriu pe un blog, stiu asta nu e o scuza. Eu am sa ma indrept, oare tu ai sa reusesti ?

Comment: Programare Sociala at Fri, 7 May 9:40 PM

@Alina, nu am suferit niciodată de modestie așa că nu e cazul să îți faci griji în privința mea.

Sunt convins că dacă mai mulți români în necunoștință de cauză citesc postul meu și în urma acestui lucru nu vor pierde banii pe grandi.ro atunci o să fiu cu siguranță fericit. Deci postul meu ajută. Deschide ochii la cei care nu înțeleg mecanismul de funcționare al lui grandi.ro

Este important ca oamenii să înțeleagă că dacă la o licitație participă 100 de oameni, unul singur va câștiga dreptul de a achiziționa produsul la un preț derizoriu, iar 99 din păcate vor pierde bani.

Comment: Programare Sociala at Fri, 7 May 9:57 PM

Ca să nu uit, atunci când vorbești în numele firmei pe care o reprezinți trebuie să dai dovadă de profesionalism. Deci ai grijă cu gramatica. :)

Comment: Ana at Fri, 14 May 3:33 PM

Teapa sunt multe alte consursuri, dar asta nu inseamna ca lumea nu va mai participa la ele...din pacate, waste of time.

Comment: Ovidiu at Wed, 19 May 9:35 PM

daca tu convingi o casa de pariuri sa faca o cota pentru grandi eu pariez pe grandi si iti dau tie 50% din castig. pariul maxim admis. garantat.

Comment: ZaDarkSide at Thu, 20 May 4:49 AM

Daca nici pe blogul lui nu are voie sa-si spuna parerea titularul si e apostrofat de o "Alina" e cam grav, okay in banii de promovare a site-ului cu pricina intra si protectie impotriva parerilor altora ?

In alta ordine de idei de ce Chinezu si o "Alina" incearca din rasputeri sa ne convinga ca e cum zic ei si nu putem sa tragem noi o concluzie pe cont propriu total subiectiva fara sa ne trezim cu o "Alina" pe cap ?

Si oricum cine vrea sa participe la joc, licitatie, loterie sau ce e, o sa o faca indiferent de ce se scrie despre site.

@Grandi.ro team
Zice-ti merci ca se discuta despre el si cu bune si cu rele si are deja o notorietate.

Comment: Alex Dima at Thu, 20 May 7:41 PM

Sunt multe discutii pe tema asta Ovidiu, una buna e aici http://www.economie.ro/analiza-grandi-ro/

Comment: Sly at Thu, 27 May 4:24 PM

aha, deci sa-l injur pe Piticu pentru ca a facut reclama si a asigurat ca e pe bune ?

:))

Comment: Programare Sociala at Fri, 28 May 2:04 PM

@Sly : poți înjura pe cine vrei. Grandi.ro este pe bune, dau premiile licitate, dar dacă te duce capul vei pricepe că sistemul nu este transparent, poate fi ușor abuzat și în final... din 100 de inși care participă la o licitație va câștiga doar unul. În timp ce ceilalți vor pierde. :)

Comment: Ana at Mon, 7 Jun 12:18 PM

@ Alina: have you ever watched "the real hustle"?
au aia o vorba: daca e prea bun ca sa fie adevarat, atunci probabil este! si de ce? pt ca hoti sunt la toate colturile si daca au ocazia, te vor scutura de bani :D
omul are dreptate, nu e o licitatie pt ca nu functioneaza ca o licitatie!
si da, gramatica ta e cam.. ca licitatia aia inversa

Comment: The Jack at Fri, 18 Jun 5:13 PM

Imi place cum pe aici au aparut niste aparatori din senin ai site ului acela . Eu am o vorba , sa nu crezi pana nu vezi ..si nici atunci decat jumatate din ce ai vazut . So fuck off haters , omul asta are dreptate , poti face bani usor pe spinarea unor creduli.

Comment: Razvan Girmacea at Mon, 28 Jun 11:49 PM

Si totusi nu e teapa, am castigat un laptop si azi am castigat Golf-ul :)

Comment: Unul tepuit pe grandi at Tue, 29 Jun 4:34 PM

Da, bv domnule Razvan Girmacea, ai castigat.. cu peste 200 licitatii.. ma intreb totusi, de unde ai avut 800 euro sa bagi in acest site, si oare de unde erai atat de sigur ca o sa castigi ..totusi, 800 euro sunt bani, nu gluma. Si oare de ce promovai pe site-ul tau personal grandi.ro inca de cand a aparut ? Suspect, foarte suspect .. oare nu esti unul de-al lor ? unul din bloggerii care au promovat masiv grandi .. si ca sa vezi .. ai si castigat .. repet, cu o investitie de 800 euro !!!

Comment: Unul tepuit pe grandi at Tue, 29 Jun 4:41 PM

Pt cei ce nu inteleg de unde am scos aceste cifre, mentionez ca la sfarsitul licitatiei (pe care evident am pierdut-o), am primit un mail de la grandi.ro cu userii care au participat si numarul de licitatii cu care au participat. O licitatie pt golf costa 4 euro .. deci 200 licitatii inseamna 200*4=800 euro! Iar cel ce a folosit 200 licitatii, a fost, evident, Razvan Girmacea (nick- Bunnyface)

Comment: Razvan Girmacea at Thu, 1 Jul 12:41 AM

Asta e partea frumoasa la Grandi, ca oferta transparenta. Pentru cei care nu participa la licitatii, vad numarul de credite care se joaca, iar pentru cei care participa la lictitatii vad exact userii si cate oferte a facut fiecare.

Comment: Mick at Fri, 2 Jul 10:51 AM

@ programare sociala:
-ai perfecta dreptate, 100 participa si unul castiga, eventual si grandi ro (evident, din banii pierduti de ceilalti);
-pana acum, din datele de pe site, grandi ro a pierdut, deci exista posibilitatea ca premiile sa fi fost directionate catre prieteni;
-daca stam sa studiem mai atent lista castigatorilor, se pot trage cateva concluzii: premiile sunt castigate de prieteni (marea majoritate a premiilor, cele de valori mari)...

Exista foarte multe suspiciuni de frauda, insa dovezi clare nu vor fi niciodata...
Cat despre reactia castigatorului golfului, parca nu este reactia unui om care a castigat zece mii de euro...

Am dreptate oare? Mai trebuie ceva agumente privind suspiciunea de teapa?

Comment: silviu77 at Sun, 11 Jul 11:04 AM

teapa logic tr sa fi cretin ca sa crezi alceva

Comment: Filme Online at Sun, 11 Jul 11:11 PM

foarte frumos blogul cu multe informatii si sfaturi bravo l-am adaugat la lista de bloguri pe care o citesc zilnic

Comment: phlo at Mon, 12 Jul 6:19 PM

Ideea asta cu totul e teapa este lansata de oameni ca voi care nu au treaba cu site-ul respectiv , nu investesc nimic si nu cred in strategie ,inspiratie,noroc .
Am jucat cu alti 2 prieteni de-ai mei si pana acum am castigat un media player si o camera JVC.(camera am primit-o rapid in 2 zile acasa cu garantie , totul nedesfacut ) iar acum astept media playerul , sunt sigur ca o sa ajunga si nu o sa am probleme .
O zi excelenta si va spun sincer TOTUL ESTE PE BUNE
ps : daca te astepti sa pui 2 euro un sms pt un credit sa castigi ceva in timp ce altii liciteaza cate 20 de credite atunci chiar te simti norocos sau nu ai treaba cu lumea reala ;)

Comment: Mick at Tue, 13 Jul 10:21 AM

@phlo:
-ai dreptate, este un joc de noroc (de foarte mare noroc), si trebuie sa bagi bani foarte multi pt a avea sanse de castig (asta daca e pe bune si nu liciteaza vreun soft special pe final);
-in schimb, exista un risc foarte mare de a-i pierde, fiindca au fost participanti care, desi erau castigatori cu 3 secunde inainte de terminarea licitatiei, au pierdut repectiva licitatie (sa fi fost ceva soft la mijloc?);
-oricum, nu cred ca cineva mai liciteaza (efectiv la inspiratie, nimereala) cu 3 secunde inainte de finalul licitatiei, crezand ca va avea sanse sa devina castigator, astea-s povesti.

-inteleg ca jucati in grup de 3 persoane: tu ai castigat camera, prietenul tau media playerul; nu ar fi normal ca prietenul tau sa astepte playerul, nu tu?
-cat despre al treilea prieten, ce produs s-a gandit sa castige? ca, vorba aia, jocul e pe bune si e simplu, asa ca va castiga si el ceva, doar n-o sa ramana cu buza umflata...

-"totul este pe bune" aici m-ai pus deja pe ganduri: deci tu, castigator a 2 licitatii, intr-un joc pe bune si cu putini participanti, ii inviti si pe altii sa participe; de ce oare? ce castigi daca mai vin si altii? eventual cheltui mult mai mult ca sa castigi o licitatie, cu riscul mult mai mare de a o pierde..
-deci, inca o data, nu e logic ca un participant (si castigator) sa mai invite si alti oameni in concurs, ar trebui sa taca din gura si sa castige in continuare la un pret cat mai mic...asa ca din motivul asta nu te cred...

Evident, exista multi naivi care cred ca vor castiga, insa daca stau sa ma uit, 90% din premiile mari s-au dat in familie (daca vrei ceva discutii pe tema asta, putem dezvolta subiectul)

"oameni ca voi care nu au treaba cu site-ul respectiv , nu investesc nimic"
-la inceput, am vrut sa joc, crezand ca era f simplu de castigat, cel putin asa aveam impresia; apoi, cand am vazut cine-s primii 3 castigatori, am renuntat, avand senzatia ca premiile, daca intr-adevar se dau, se dau in familie si totul e o vrajeala ieftina...

O zi la fel de buna si tie, si, daca zici asa cu foc ca totul e pe bune, nu iti pot ura decat multa bafta!

Comment: Miklós Henrich at Tue, 13 Jul 11:28 AM

Nu te teme că n-apucă grandi.ro paltonul din 2011. La început prinde bine la români, căci mulți vor să cumpere chestii la prețuri „PROMO”, dar când se vor prinde la rândul lor că stai că nu e așa și că stai să văd câți bani am băgat degeaba, vor mai pierde din elan... În schimb, mie îmi este indiferent dacă are succes ori dacă dă faliment. Fix pix. Însă nu le prevăd un viitor strălucit în aceste vremuri.

Comment: xdynx at Tue, 20 Jul 7:57 AM

Da este o TEAPAAA mai ales cu stirea cu gogonata ...

Comment: schultz at Wed, 8 Sep 10:37 AM

prost nu e cine cere, e cel care da.

felicitari blogarului si nu ii baga in seama pe cei care te cenzureaza pe propria ta pagina. prea repede si prea sus au sarit, ca sa nu fie clar ca au interese. asa ca din punctul meu de vedere, ca oricum lege pentru asa ceva nu exista si nu se va aplica, toti cei care joaca pot sa o faca pana nu mai au bani de apa ca sa ii imbogateasca pe "desteptii" din maramu plimbati pe afara

Comment: ifyougotsomethingtosayjustsayit at Wed, 22 Sep 7:14 PM

Deschideti ochii! ..e TEAPA... Bravo domnule blogger!!! :)

Comment: ivirelu23 at Sun, 7 Nov 9:54 AM

off topic

e optional sa "joci" pe grandi.
ce facem cu guvernu care ne fura banii cu care participam IN MOD OBLIGATORIU (prin lege) la jocul asta numit buget?

Comment: ivirelu23 at Sun, 7 Nov 10:03 AM

ha, ha
interviuri cu "castigatori" ai licitatiilor pe blogul lor

E scrise tot de gramaticoasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment: MIHAI at Tue, 14 Dec 1:34 PM

E TEAPAAAAAA NU CUMPARATI MA NIMIC SAU SUNTETI CHIAR RETARDATI

Comment: Alex at Wed, 15 Dec 9:35 AM

stiti ce e culmea? ca dintre toti care spun ca e teapa....si ca va ia banii nici unu nu face un calcul pentru a vedea...cam cat pierde un user si cat castiga compania...nu prea stiu cum e cu acest site grandi.ro dar am facut un calcul la un site asemanator ... pretbomba...si compania castiga atat de mult incat nu cred ca ar putea face vre-o smecherie...adevarat cateodata mai si pierde...dar se completeaza cu celelalte licitatii. nu vreau sa incurajez pe nimeni sa joace...eu as juca numai daca as avea un ban in plus ... ma tenteaza...dar este foarte usor de pierdut si foarte greu de castigata daca nu ai o strategie...

Comment: pacpac at Thu, 16 Dec 5:02 PM

da alex bv de comment, cumva esti din maramures sau faci parte din stafful grandi.ro, la cate siteuri de licitatie au fost pana acum si s-au dovedit a fi reale ? (fara a lua in calcul faptul ca dau cateva premii sau produse cu valoare mai scazuta, dar totusi o masina de 12.000e e prea de tot prea iti scot ochii cu asa ceva, asta doar ca sa te atraga) si nu siteurile din afara de licitatii tot la fel sunt... succes va droesc

Comment: Alex at Fri, 17 Dec 12:37 AM

pentru pacpac. sincer sa fiu ... sunt din alexandria. nu incurajez pe nimeni sa joace la asa ceva..din potriva. pentru a juca trebuie sa studiezi putin licitatiile. cat despre .. castigul lor .. mi-a luat 4 ore sa inteleg calculele lor. nu sunt nici de la grandi.ro ... daca doriti sa aflati cum se fac calculele si unele chesti pe care le-am inteles ma puteti contacta pe id andy_e_online multumesc frumos

Comment: Alyssa Amateur at Fri, 29 Apr 12:51 PM

То come out with clean hands.

Comment: mdea... at Thu, 19 May 12:39 AM

frate...deci e tzeapa...am aplicat un simplu algoritm informatic pentru a afla acea solutie unica si ce crezi?nu a mers...
Am sa explic putin algoritmul... zici un nr(100), daca e mai mic licitezi la jumatate(50),daca e mai mare=>75...cei care pot gandi analitic au prins pasul...de fiecare data se imparte intervalul de solutii corecte la jumatate si se compara cu numarul urmarit...una peste alta...daca nu m-am facut inteles...va spun sigur ca merge 100% daca nu e ceva "fake" la mijloc.

Daca prin ce am incercat sa spun o singura persoana se razgandeste sa investeasca pe grandi.ro, eu sunt multumit....

Comment: romandesteptcarevatragelamuie at Fri, 19 Aug 2:46 PM

alt roman prost care moare de grija altui

Your comment:

Nu va cheama parchet stratificat, articole copii, telefoane dual sim, munca la domiciliu sau piscine. Puneti numele real sau un pseudonim. Dati link catre blog, nu dati link catre un magazin virtual.
(not displayed)
 
 
 

« mai »
LMaMiJVSD
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31